Raper Sokół został ambasadorem STS
STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego, wystartował z nową kampanią wizerunkową, która otwiera zupełnie nowy rozdział w komunikacji marki. Pod hasłem „Emocje. Bardziej” firma zaprasza graczy do świata, w którym sportowe emocje przeżywa się mocniej, intensywniej i na własnych zasadach. Twarzą kampanii został Wojciech „Sokół” Sosnowski – jeden z najbardziej rozpoznawalnych raperów w Polsce.
Bukmacherka, która daje więcej
Nowa kampania STS opiera się na idei, że kibicowanie to coś więcej niż tylko oglądanie meczu – to osobiste przeżycie, które może zyskać dodatkowy wymiar dzięki zakładom bukmacherskim. Każda minuta, każde zagranie i każda decyzja sędziego nabierają jeszcze większego znaczenia, kiedy staje się to częścią emocjonującej gry o coś więcej. STS nie tylko oferuje szeroką ofertę zakładów, ale także buduje społeczność ludzi, którzy żyją sportem.
Hasło, które mówi więcej
„Pokaż swoje bardziej” – to nie tylko slogan, ale zaproszenie do pokazania swojej pasji, zaangażowania i emocji. STS chce inspirować graczy do bycia sobą, do stawiania na własne wybory, zarówno w życiu, jak i w sporcie. – Nowa platforma komunikacyjna to nie kolejna kampania o ofercie i kursach. To krok w stronę budowania relacji z prawdziwymi fanami sportu – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS.
Sokół – autentyczność w roli głównej
Ambasadorem kampanii został Sokół – artysta, który od lat konsekwentnie podąża własną drogą. Jego zaangażowanie nie kończy się na obecności w spocie – artysta aktywnie uczestniczył w tworzeniu scenariusza i koncepcji kampanii. Jak podkreśla Mateusz Pszonka, Head of Content STS, Sokół uosabia wartości bliskie marce: niezależność, autentyczność i życie na własnych zasadach. To współpraca, która łączy świat sportu, muzyki i lifestyle’u.
Kampania z rozmachem
„Pokaż swoje bardziej” to projekt obecny w całej Polsce – zarówno online, jak i offline. Spoty kampanii pojawią się w telewizji, na platformach VOD, YouTube, Spotify oraz największych portalach internetowych. Komunikację uzupełnią działania w mediach społecznościowych oraz obecność na stadionach sponsorowanych przez STS drużyn – w tym podczas meczów reprezentacji Polski. Kampanię będzie można zobaczyć także w punktach stacjonarnych STS.

Nieciecza
Jagiellonia

Genclerbirligi
Fatih Karagümrük
FC Volendam
NEC Nijmegen
Kocaelispor
Kasimpasa
KVC Westerlo
Anderlecht
Borussia Dortmund
1899 Hoffenheim
Goztepe
Trabzonspor
Napoli
Juventus
Real Madryt
Celta Vigo

Tondela
FC Porto
Korona Kielce
Wisła Płock
Torino
AC Milan
Motor Lublin
Francja Ligue 1 






