Legalny Betclic wyróżniony dwiema nagrodami
Firma bukmacherska Betclic pochwaliła się w mediach dwiema zdobytymi nagrodami za swoje działania. Bukmacher otrzymał Kreaturę w kategorii "infuencer marketing", a także uhonorowany został Złotym Spinaczem w kategorii "Sport, turystyka i rekreacja".
To najbardziej prestiżowe nagrody branży Public Relations w Polsce.
Freestyle'owa bitwa z nagrodą
Betclic Rap Royale był największą bitwą freestyle’ową, jaka kiedykolwiek odbyła się w Polsce. Na scenie zmierzyli sią czołowi raperzy i freestylerzy z całego kraju. Pula nagród wyniosła 33 tys. zł i jest rekordowa w historii polskiego freestyle’u. Dodatkowym „smaczkiem” bitwy jest fakt, że odbyła się w ramach Lech Polish Hip-Hop Festival, najważniejszego festiwalu dla fanów hip-hopu i rapu w Polsce.
Projekt zakończył się dużym sukcesem. Betclic Rap Royal przyciągnął tysiące widzów na żywo i setki tysięcy w Internecie (transmisja live prowadzona była na YouTube i Twitch.tv). Wszystkie potyczki fani mogli obstawiać na platformie bukmachera, a liczba aktywnych graczy typujących walki wielokrotnie przekroczyła założone minimum. Jury konkursów pozytywnie oceniło jednak, przede wszystkim, działania komunikacyjne marki wokół projektu. W ramach promocji Betclic m.in. wysłał dziennikarzom i influencerom kasety magnetofonowe z nagranym, zarapowanym zaproszeniem na wydarzenie (autorem nagrania był Te-Tris, legenda polskiej sceny hip-hop i freestyle). Jury doceniło również sam pomysł na wyjście przez Betclic poza standardową grupę docelową zakładów bukmacherskich, jaką są fani sportu.
Zakłady bukmacherskie dały o sobie znać
– Jesteśmy niezwykle dumni z obu nagród i serdecznie za nie dziękujemy. Są dla nas potwierdzeniem, że przyjęta strategia komunikacyjna, w ramach której próbujemy opuszczać wąskie ramy sportu i poszukiwać niestandardowych grup odbiorców poprzez kreatywne, ciekawe projekty, to słuszny kierunek. Szczególnym wyróżnieniem jest fakt, że przedtem w podobnych plebiscytach działalność zakładów bukmacherskich nie była doceniana – mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic.
Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Organizatorzy poszukują twórczych i kreatywnych projektów, realizowanych w ramach strategicznych działań i za pomocą innowacyjnych nośników treści. Stawia na emocje i promocję unikatowych wartości. Jury Kreatury docenia świeże, lekkie i oryginalne pomysły oraz ponadprzeciętną jakość wykonania. Betclic nagrodzony został Kreaturą w kategorii „Influencer marketing”.
Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations dla funkcjonowania firmy. Betclic nagrodzony został Złotym Spinaczem w kategorii „Influencer marketing”.
Oprócz Betclic, w ramach projektu nagrodzeni zostali również organizatorzy Polish Hip-Hop Festival oraz agencja Grupa Komunikacja+, która odpowiadała za szereg działań promocyjnych i współpracę z mediami wokół Betclic Rap Royale.


Elena Rybakina
Ekaterina Alexandrova

Madison Keys
Iga Świątek
Amanda Anisimova
Crvena zvezda
Panathinaikos

Ajax
Galatasaray
Marsylia
Atalanta
Manchester City
Borussia Dortmund
Jessica Pegula
Jasmine Paolini
Aryna Sabalenka
Coco Gauff
Celje
Legia Warszawa
Red Bull Salzburg
GO Ahead Eagles
Utrecht
FC Porto
Rapid Wiedeń
Universitatea Craiova
VfB Stuttgart
Feyenoord
Crystal Palace
AZ Alkmaar
Radomiak Radom
Cracovia
Genclerbirligi
Istanbul Basaksehir
Żalgiris Kowno
Valencia
Zagłębie Lubin
Górnik Zabrze
Francja Ligue 1
Włochy Serie A
Hiszpania La Liga
Niemcy Bundesliga 






