Bukmacher STS sponsorem Lecha Poznań
Legalny bukmacher STS został sponsorem strategicznym zespołu Lecha Poznań. Umowa pomiędzy stronami została podpisana na okres 3 lat. Logo marki STS znajdzie się na przodzie koszulek meczowych "Kolejorza".

STS sponsorem Lecha Poznań
Firma bukmacherska STS związana jest z Lechem Poznań od 2013 roku. Teraz będzie sponsorem strategicznym poznańskiego klubu, a jednocześnie oficjalnym bukmacherem drużyny występującej w Ekstraklasie. Obie strony liczą, że na tym współpraca się nie zakończy.
- Podpisana dziś umowa między STS a Lechem Poznań, to kolejny etap realizacji strategii wspierania polskiego sportu. Z Kolejorzem jesteśmy związani już od 7 lat, a przed nami kolejne 3 sezony wspólnych emocji. Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Idealna współpraca, którą cenią sobie wszyscy
Zarządcy poznańskiego klubu dobrze wspominają wszystkie momenty związane z partnerstwem z STS. Przy podpisaniu najnowszej umowy podkreślali to niejednokrotnie.
- Ponad siedem lat współpracy pokazuje ogromne zaufanie, jakim darzą się tak rozpoznawalne marki na polskim rynku sportowym. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Przeżyliśmy razem wiele wspaniałych, pozytywnych momentów, jak np. mistrzostwo Polski w 2015 roku. Wieloletnia współpraca Kolejorza z STS może być bez wątpienia wzorem dla innych klubów piłkarskich w naszym kraju – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Będą promocje bukmacherskie dla kibiców Lecha?
STS znany jest z nieszablonowego podejścia do sponsoringu. Bardzo często otwiera się na kibiców konkretnych zespołów, organizując dla nich przeróżne akcje marketingowe i nie tylko.
- Nasza działalność sponsorska zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Zdajemy sobie sprawę, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, dlatego wszystkie nasze umowy sponsorskie opieramy o aktywacje skierowane do fanów. Kibice Lecha również mogą liczyć na kolejne dedykowane im projekty specjalne w trakcie trwania naszej współpracy - dodaje Juroszek.
W ramach nowej umowy sponsorskiej logo STS znajdzie się na froncie koszulek meczowych Lecha Poznań, a obecność marki ma być także widoczna na ściankach, bandach reklamowych wokół boiska czy na stronie internetowej oraz social mediach.