Bukmacher Betfan w telewizji
16 października w kanałach sportowych stacji Canal+, Polsatu i TVP pojawiły się pierwsze spoty telewizyjne promujące BETFAN. Komunikacja prowadzona przez legalnego polskiego bukmachera pod hasłem: „Masz już konto w BETFAN? Czy mam Ci je wklepać?” łączy najlepsze cechy Mariusza Pudzianowskiego z marką BETFAN. Producentem spotu BETFAN jest studio Simple Frame, a reżyserem doświadczony w branży reklamowej Michał Szewczuk. Muzykę i wokal nagrał Krystian Pudzianowski.

– Zależało nam, by materiał w 100% odpowiadał DNA naszej marki, która uwielbia kreować trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju branży. Dlatego pomysł na spot i kampanię opracowaliśmy sami. Cała produkcja w znacznej mierze nawiązuje do siły i charakteru Mariusza Pudzianowskiego, dlatego w materiale nie zabraknie ujęć z siłowni i oktagonu – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
Betfan bonus powitalny już dostępny
Głównym powodem telewizyjnego debiutu BETFAN jest wprowadzenie nowej, unikatowej na polskim rynku oferty powitalnej. Tutaj zobaczycie jak działa Betfan bonus powitalny!
– Od teraz otwierając konto na betfan.pl gracze mogą odebrać „Betfan Pakiet na start”: 600 zł bez ryzyka, czyli wygrywają lub kasa wraca do nich. Kolejny benefit to Mnożnik Pudziana w kwocie 777 zł, a dodatkowo na nowych graczy czeka także 15 darmowych zakładów na gry, esport i tradycyjne rozgrywki sportowe. To wszystko ma zachęcić do testowania nowości, które ciągle udostępniamy na naszej platformie. Wszystkie powyższe profity obowiązują przy pierwszych trzech wpłatach – tłumaczy Jakub Świsłowski.
Drużyna BETFAN - reklama TV
Producentem spotu BETFAN jest studio Simple Frame, a reżyserem doświadczony w branży reklamowej Michał Szewczuk. Muzykę i wokal nagrał Krystian Pudzianowski.
– 11 lat temu aż 8 mln osób śledziło debiut Pudziana w oktagonie. Jednym ze znaków rozpoznawczych Mariusza stała się wtedy piosenka „Dawaj na ring!”, która łatwo wpadała w ucho i budziła wyłącznie pozytywne emocje. W naszym debiucie na szklanym ekranie mocno nawiązujemy do tego motywu. Wierzymy, że właśnie dzięki pozytywnemu, mocnemu przekazowi, spot z udziałem Pudziana wyróżni się na tle rynku reklamowego w Polsce, tak jak on zawsze wyróżnia się na tle rywali – podkreśla Świsłowski.