Czat bukmacherski - Archiwum

  1. 06.04.2021
  2. 22:19@BetOnline: Bonus do 50 PLN na Esport od STS: www ll Getafe - Real Madryt www || Napoli - Inter www i stream meczu www
  3. 18.04.2021
  4. 20:22@brymek: Cześć dziewczyny:o
  5. 20:17@Ptaku22: xD
  6. 20:15@woland86: A... 2.Bundesliga, no fakt :)
  7. 20:14@Ptaku22: Oby dali :o
  8. 20:12@badys87: Mówimy o poważnym futbolu a nie rozrywce kangurów.
  9. 20:12@woland86: Australia nie gra przecież we wtorek :/
  10. 20:09@badys87: @Woland86, ale za to już we wtorek następna kolejka najlepszej ligi świata :D Może kolejny MaxiWPysk dadzą, szykuj się, Ptaq :D
  11. 20:08@Ptaku22: :o
  12. 20:06@woland86: Ale bieda z piłki jutro
  13. 20:01@badys87: 12 dni do LM. Trento zagra finał po ponad 3 tygodniach przerwy. Kij wie, kto w jakiej formie będzie.
  14. 19:49@saek: Zaksa przegrała Mistrza Polski i przegra LM
  15. 19:48@brother: Zenit slabiutki. Nie dziw się
  16. 19:48@seba6: Zaksa w takiej formie to z trento nie ma co szukac
  17. 19:48@kevin66: @brother: nic nie grane , po prostu ubolewam ze moj Zenit odpadl z taka Zaksa ;)
  18. 19:46@brother: Kevin66 grubo pograne bylo?
  19. 19:46@seba6: 18:31@seba6: Jastrzebski wegiel @3 :win:
  20. 19:46@PrzemasAG: :o
  21. 19:45@DontPanic: xD
  22. 19:45@Ptaku22: Zaksa :(
  23. 19:45@kevin66: @badys87: nie ogladalem meczow wiec domyslam sie co Zenit musial wyczyniac , przeciez zaksa 3 sety po 3-5 pkt przewagi i wszystkie przegraja , poziom juniorski jesli chodzi o mental
  24. 19:44@badys87: Grają do dwóch wygranych. Dziś koniec, jeśli JW wygra. Obudź się, bo Cię okradną, chopie!
  25. 19:44@Ptaku22: Ciekawe jaki kurs będzie na tytuł dla zaksy moze z 5 :D… Lol do 2 wygranych tylko myślałem ze final do 3 zwycięstw xD
  26. 19:42@badys87: Semeniuk dramat dziś. Szkoda chłopa, bo generalnie MVP sezonu.
  27. 19:41@Ptaku22: xD
  28. 19:40@badys87: @Kevin66, nie ośmieszaj się! Teraz wyszedłeś spod szafy? Kaj byłeś jak kacapów z Kazania lali?
  29. 19:37@kevin66: jak Zaksa z mentalnoscia przedszkolakow doszla do finalu LM? @badys87
  30. 19:36@PrzemasAG: Dzięki Waregem za btts-a :o nie spodziewałem się takiej masakracji Gent :D
  31. 19:35@MJ21: @spider dzięx za Milano. Ładny bet, dobry cynk
  32. 19:35@Ptaku22: Vateusz przedłużył tarcze to będzie na kupony :D… Znow stracili przewagę:o… Czemu Rejno gra ? Smith kontuzja ? :o
  33. 19:33@badys87: A jak nie to jeszcze następne i jeszcze kolejne xD ZAKSA coś fizycznie siada, to mnie martwi. To nie jest ich gra, to nie są ich procenty. Ale zobaczymy, bo wszystko na styku.
  34. 19:32@Ptaku22: Zaksa dawac na tajbrek :o… Spox następne maxi wygramy xD
  35. 19:32@badys87: Ale cieszy, że przynajmniej przewidziałem taki obrót wypadków :D… Na szczęście nie oglądałem nawet minuty, więc zero nerwów. Będę zdrowszy.
  36. 19:30@Ptaku22: Spoko ja podobnie wczoraj melanż i nie skontorwlalem kartek xD
  37. 19:30@badys87: Ptaq, pracowałem przy meczu Skry i kompletnie zapomniałem o tych kuponach, więc do piachu xD
  38. 19:29@Ptaku22: No strasznie się przejmą objadu nie dostaną:o
  39. 19:28@woland86: Najgorzej jak przewalą i ligę i LE
  40. 19:27@Ptaku22: Badys kontrowales Legje ? :o
  41. 19:27@woland86: Dziś cos czytałem, że ostra koncentracja na LE
  42. 19:25@klimkq: bts Romy turboczilek , Roma strzeliła gola i mysla ze mecz sie skonczył xD za tydzien napewno trzeba łapac Cagliari x1 po @1.80 bo beda spadki na 100% , Roma przed meczem z junajted nie bedzie sie zabijac o nieznaczace punkty w lidze
  43. 19:25@Ptaku22: Zaksa dawac:o
  44. 19:22@badys87: Kozacki weekend, jeśli chodzi o siatkówkę. Wczoraj trzy pięciosetówki babeczek. Dziś też emocji nie brakuje. Na deser trzeba jeszcze na plażówkę rzucić okiem, żeby sprawdzić czy stawianie tego ma w ogóle sens czy trzeba czekać do SLN 2021.
  45. 19:21@seba6: Lube piach niezly po 1 secie. Mozna probowac perugie 3:1
  46. 19:19@Ptaku22: Nje :o
  47. 19:18@PrzemasAG: Waregem dawać honorową :o
  48. 19:13@seba6: Jastrzebie dobrze ale Lube cos odstawia maniane
  49. 19:12@kevin66: Jastrzebie po 17 latach mistrzem ?
  50. 19:11@brymek: @ozymekwww zawsze sprawdzaj na oficjalnych stronach danej ligi
  51. 19:08@Ptaku22: Legja zamknje każdemu maxiwpysk xD
  52. 18:34@smoleczek: Jastrzębie się rozegrali
  53. 18:31@seba6: Jastrzebski wegiel @3
  54. 18:29@ozymek: Bo co stronka to inne statystyki… I już nie wiem jakiej wierzyć… @klimkq gdzie sprawdzałeś?
  55. 18:25@klimkq: 5
  56. 18:23@ozymek: Ale chodzi mi ile dostało zawodników na boisku. 5 czy 4?
  57. 18:20@xWilliamsx: Bonucci nie grał dziś więc tak 1 była poza boiskiem
  58. 18:16@ozymek: Mam pytanie, w meczu juve było 5 żółtych plus 1 poza boiskiem?
  59. 17:36@xWilliamsx: Cracovia z jednym Polakiem w składzie xD
  60. 17:34@debowy88: Obstawianie może siatkówkę plażowa?
  61. 17:17@klimkq: ale mała linia na kartki w Napoli , over 3.5 to ja myslalem ze sam Inter pokryje xD w kazdym razie over 4.5 + karny w Torino @6.00 , do tego Roma w nieco rezerwowym skladzie po pucharze wiec mozna probowac cos w strone Torino , bts do pogrania bo Belotti bedzie robił mlyn w dziurawej obronie Romy
  62. 17:08@spayk29: 15:25@spayk29: VER vs PER W1 @1.4:win: u ruska… promocja… BOT vs PER W1 @4.05:lose: warto pograć
  63. 16:58@klimkq: to pograli w Rzymie a kolejny hit pewnie tez sie skonczy na 1 bramce xD dzieki Glikson za over kartek dobry polak rodak :D
  64. 16:54@alllan: i niestety jak to zwykle bywa lipton ... a co do Polskich czy nie Polskich buków - kiedyś stawiałem na premium.com tj bwin i na bet365 a teraz nie da się nigdzie
  65. 16:51@woland86: jednak Dea :|
  66. 16:08@Thvnder: @alllan no generalnie granie x2 w polskim buku bo podejrzewam ze w takim grasz nie ma zbytnio sensu. Musialbys solo puscic jakis kupon na X i solo na 2, ale nie wiem czy jest zbytnio sens
  67. 16:06@dawid123: Skra miekko
  68. 15:58@Piotr89Sand: Atalanta - Juve 15 sytuacji 0 bramek. Lazio - Benevento 13 sytuacji 4 bramki. Cała piłka nożna. xD
  69. 15:53@alllan: Ktoś ma pomysł co tu można zagrać żeby jakoś kontrować ?… www
  70. 15:25@spayk29: VER vs PER W1 @1.4 u ruska… promocja… BOT vs PER W1 @4.05 warto pograć
  71. 15:22@woland86: Jakoś myślę, że wygrają:)… Pafeł dziś ma szansę potwierdzić swoją wartość
  72. 15:22@Sport: Oby :D
  73. 15:18@Sport: Woland czuje tam over bramek a ty?
  74. 15:15@scorpo26: Ale końcówka w Paryżu
  75. 15:13@woland86: @sport i jak czujesz Juve?
  76. 15:11@scorpo26: Skra:D
  77. 15:06@spayk29: 12:17@spayk29: Giovinazzi vs Latifi W1 @1.89 :win: ezpz… Mazepin pomógł
  78. 14:59@Piotr89Sand: Forsell spuści kolejny klub do I ligi. :D Aż ciężko uwierzyć, że w tak wypełnionej przesądami dyscyplinie, on nadal znajduje miejsce w kolejnych klubach Ekstraklasy.… Miedź, Korona, teraz Stal Mielec xD… Zaliczy gość spadkowego hat tricka xD
  79. 14:53@Piotr89Sand: Zmiana trenera w MIelcu miałaby coś poprawić? Przecież ten "trener" nie był dobry nawet jak był młody. :D W ogóle Dariusza Skrzypczaka nie powinni wyrzucać, ale to właśnie polskie piekiełko. :o… Bo był niezadowalający wynik sportowy. To na co oni z taką kadrą liczyli po 9 kolejkach? Na walkę o Mistrzostwo Polski? xD
  80. 14:50@brymek: Lyon kobiety ov [email protected]
  81. 14:33@brother: Dobra juz po meczu. FPX znów wygląda tragicznie
  82. 14:33@tomo1818: i po fpx :D
  83. 14:26@klimkq: ajaja szkoda ze Genoa tego nie wpakowała ale 3 punkty wazniejsze , teraz Juve Inter wygrac i jedna noga w LM ! to jeszcze ode mnie overek kartek w Lazio polecam i smacznel kawusi zycze
  84. 14:21@spayk29: start F1 będzie na mokrej nawierzchni, zapowiada się ciekawy wyścig
  85. 14:10@spayk29: pada na Imoli
  86. 14:06@xWilliamsx: W Mielcu zmienili trenera i tyle to zmieniło co nic
  87. 14:05@brymek: Lyon kobiety ov 3.5 @2.5
  88. 14:05@woland86: Mario mógłby coś dziubnąć
  89. 14:03@Sport: Ale to w niej jest piękne
  90. 14:03@-Bartez-: ale ta piłka jest niesprawiedliwa, Mielec 3 setki, a Zaglebie jedna kontra i 0-2
  91. 13:58@brother: No dokładnie. Wyszarpana. Mogło juz być 0-3
  92. 13:58@MJ21: @brother ta pierwsza też szczęśliwa
  93. 13:57@woland86: Milan:Pilka:
  94. 13:57@brother: FPX druga mapa slabo, a trzecia to juz tragedia
  95. 13:53@Bagadyr: Raczkowski dziw kartek zapomnial
  96. 13:52@MJ21: WTF... teraz pytanie, zamykać RNG, czy nie
  97. 13:49@woland86: Oby jednak milan :D
  98. 13:28@MJ21: oby, mi zależy na widowisku:D
  99. 13:19@klimkq: bts Milanu na mientko , jeszcze over 1.5 Genoa @4.20 w grze patrzac na to ze Milan nie umie w drugie połowy i traci w kazdym meczu gola to warto teraz nawet ryzykowac po @2.80 @MJ21 ustawka na 5 map ;)
  100. 13:14@MJ21: Dwie pierwsze mapy RNG lepsze overall. Pierwszą mapę Doinb i spółka obrócili heroplaysami. W drugiej nawet 2 solokille Nuguriego nic nie znaczyły. Niech się FPX obudzi, by tak hypowany finał nie prysł jak bańka zaraz.
  101. 13:11@scorpo26: Ehh i Milan bts plus a maxi w pysk z najniższym kursem z wczoraj minus. Klątwa jednego spotkania zachowana. A jak u was?
  102. 12:28@Rustin90: pasuje do dubla idealnie, ale coś nie mam przekonania

Analizy bukmacherskie

Promocje bukmacherskie 18.04.2021

Typy dnia

Typy bukmacherskie, Skróty meczów, Typy na dziś 0

  1. Popularne typy użytkowników

    18.04 20:45
    1
    40%
    X
    60%
    2
    0%
    18.04 21:00
    1
    0%
    X
    0%
    2
    100%
    18.04 21:30
    1
    100%
    -
    2
    0%
    18.04 22:30
    1
    100%
    X
    0%
    2
    0%
    18.04 20:45
    1
    100%
    -
    2
    0%
  2. Liga typerów

    1. 1
      33%
      X
      10%
      2
      58%
    2. 1
      15%
      X
      25%
      2
      60%
    3. Piłka nożna Osasuna - Elche
      1
      93%
      X
      7%
      2
      0%
    4. Piłka nożna Stade Reims - FC Metz
      1
      74%
      X
      16%
      2
      11%
    Więcej
  3. UEFA Champions League 2020/2021

    Kto zwycięży w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA 2020/2021?

    1. Bayern Monachium
    2. Manchester City
    3. Paris Saint-Germain
    4. Liverpool FC
    5. Real Madryt
    6. Juventus Turyn
    7. Chelsea Londyn
    8. Atletico Madryt
    9. Inny
  4. Wiadomości sportowe

Pokaż więcej postów
Zgłoś błąd
    Freebet 34 PLN + 500 PLN + 50 PLN w Superbet! Pierwszy tydzień BEZ RYZYKAPOKAŻ WIĘCEJ