W piątek 18 października poinformowano, że rozgrywki polskiej ekstraklasy zyskały kolejnego potężnego sponsora. Nowy Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy został PKN Orlen.
Na mocy ogłoszonej dziś umowy, marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów do końca bieżącego sezonu. Począwszy już od bieżącej, dwunastej kolejki rozgrywek, w której będzie świadkami pojedynków Legii Warszawa z Lechem Poznań czy też Derbów Trójmiasta.
Jak się dowiadujemy z wydanego świadczenia, logotyp ORLEN pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach. Ponadto, Koncern obejmie wsparciem logistycznym Spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie.
„Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki ORLEN. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki” – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN, cytowany w oficjalnym komunikacie prasowym Ekstraklasy SA.
Przypominamy, że PKN ORLEN jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, prowadzącą działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. W przeszłości firma była m.in. sponsorem tytularnym Ligi Siatkówki Kobiet, a obecnie wspiera między innymi Roberta Kubicę w Formule 1.
Źródło/fot.: Ekstraklasa SA (materiały prasowe)