Ekstraklasa
rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do
największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO Banku
Polskiego – poinformowano w oficjalnym komunikacie prasowym w dniu
inauguracji nowego sezonu.
Największy bank w naszym
kraju, który może pochwalić się zyskiem za 2018 rok na poziomie
aż 3,5 miliarda złotych, będzie nowym partnerem głównym i
oficjalnym bankiem Ekstraklasy. Sponsorem tytularnym rozgrywek o
Mistrzostwo Polski w piłce nożnej mężczyzn w sezonie 2018/2019
pozostanie w dalszym ciągu marka LOTTO.
Do publicznej wiadomości
nie podano wartości trzyletniej umowy Ekstraklasy z PKO BP, ale z
doniesień medialnych płynących z różnych źródeł wynika, że
mowa o kwocie przekraczającej 40 milionów złotych.
„Jutro konfa
Ekstraklasy i przedstawienie partnera tytularnego - Lotto i partnera
głównego - PKO Bank Polski. Umowa na 3 lata - łącznie 42 mln
złotych (12 za pierwszy sezon, 14 za drugi, 16 za trzeci)” -
zdradził wczoraj na Twitterze redaktor Roman Kołtoń z Polsatu
Sport.
Co w zamian? Jak czytamy
w oficjalnym komunikacie, w ramach podpisanej umowy logotyp PKO BP
będzie obecny na koszulkach 16 zespołów, na wszystkich stadionach
oraz w transmisjach z meczów.
Wcześniej władzom
spółki zarządzającej rozgrywkami na najwyższym szczeblu udało
się przedłużyć wszystkie kontrakty sponsorskie obowiązujące do
końca minionych rozgrywek. Tym samym oficjalnymi partnerami ligi
pozostaną firmy Oshee, Henryk Kania i Aztorin. Dzięki temu
wszystkiemu budżet sponsorki Ekstraklasy ma wzrosnąć aż
dwukrotnie.
Przypominamy, że inauguracja nowego sezonu już dziś o godzinie 18:00. W pierwszym meczu Lotto Ekstraklasy 20181/9 zmierzą się beniaminek Miedź Legnica i Pogoń Szczecin. [Sprawdź ofertę i bonusy!]
Fot.: Ekstraklasa/materiały prasowe