Typy bukmacherskie

Online: osób
  1. Poniedziałek
  2. Wtorek
  3. Środa
  4. Czwartek
  5. Piątek
  6. Sobota
  7. Niedziela
  8. Typy Ekspertów
  9. Typy Graczy
  1. Historia
  2. Skuteczność

Mini-Czat bukmacherski

  • Ogólny
  • Premium 0
  1. 00:17 sianek456 : osace juz sie 2 seta nie chce grac... wystarczyl jej 1 set... 3 seta *
  2. 00:16 Jarii : Riske set 2
  3. 00:15 Eagle91 : wie ktos jak stawia sie za wirtualna kase na tym forum bo nigdy sie w to nie bawielm?
  4. 00:14 sianek456 : co ta osaka teraz odpiernicza ;///boze... nic z tego nie bedzie
  5. 00:08 Eagle91 : riske jakie baty dostaje :P
  6. 00:06 bialy321 : :lose: pierwszy minus nie jest zły :D
  7. 00:04 badbwoy : Gonzalez bez cienia szans ?
  8. 00:03 mrowa77 : Sugita, Yuichi - Young, Donald (under/over 12.5) (Ile gemów będzie rozegranych w 1. secie?) na żywo 2 2.40 :lose:
  9. 00:02 Eagle91 : no ale tez mozna ladnie ugrac :P
  10. 00:01 heenry : te pierwsze spotkania to zawsze jest niewiadoma ;]
  11. 23:59 Eagle91 : da rade :)... bertens tez powinna wygrac ;)
  12. 23:57 heenry : Eagle jak Becker zagra jak w Atlancie, to kavic nie ma szans :)
  13. 23:56 badbwoy : nie życzę Ci ale tak zazwyczaj jest, chesz się odegrać kosztem Twojego wcześniejszego faworyta, który jest nim dalej, mimo oddania 1 seta, gramy do 2 wygranch
  14. 23:55 bialy321 : Sugita, Yuichi - Young, Donald (under/over 12.5) (Ile gemów będzie rozegranych w 1. secie?) na żywo 2 2.40
  15. 23:55 Eagle91 : ja gram jutro gaba +kavcic @@4,20
  16. 23:55 sianek456 : heenry bywa zycie... trzeba probowac
  17. 23:54 heenry : Eagle myślałem też o tym ;] Peng mnie kusi z WTA :)
  18. 23:53 Eagle91 : jutro mozna grac na gabe :P
  19. 23:53 heenry : sianek i wtopisz :D stosur ci zrobi psikusa i wygra teraz :D
  20. 23:52 sianek456 : naomi @ 3,25 gram
  21. 23:50 heenry : totomich ;] zverev jak to zverev ;] tylko u siebie dobrze zagrał ;] nie wiadomo ;]
  22. 23:50 totomich : a zverev:P
  23. 23:49 s4l4dyn : nie podawane to nie chwal sie
  24. 23:49 bialy321 : RUMBURAK ja nie jestem tobą siedząc cały dzien na czacie ogarni sie chłopie szkoda twoich lat widzisz wchodze odpalam neta zagrywam meczyk i zarobiony :) boli co he he
  25. 23:49 Eagle91 : a wiesz jaki mial nick?
  26. 23:49 heenry : totomich 1R nie ruszam :) monaco albo se odpuści po Finale, albo zagra, nie wiadomo :)
  27. 23:48 heenry : Eagle nie mam ;]
  28. 23:48 Eagle91 : napisalem czy masz jakies namiary na goscia ;P
  29. 23:48 totomich : henry a monaco???????
  30. 23:47 heenry : Eagle nic nie dostałem ;]
  31. 23:47 zniewolony : sianek wdupiles i tyle nie widze aby wszyscy
  32. 23:47 RUMBURAK : bialy321 wez sie chlopie nie rozsmieszaj wyskakujesz ni z tego ni z owego ze na Osake zagrales haha
  33. 23:47 santos107 : tomic 2-0 1,5
  34. 23:46 badbwoy : Garcia, Caroline - Lepchenko, Varvara kto wg Was faworytem ???
  35. 23:46 RUMBURAK : 23:21 RUMBURAK : 2 set dla stosur 4.05 realne? :lose:
  36. 23:46 sianek456 : teraz nagle wszyscy osaka 2 set + zalosne
  37. 23:46 Eagle91 : heenry odp jak mozesz ;)
  38. 23:46 andy67 : stosur zlamana ha ha ha ;)
  39. 23:46 sianek456 : stosur pierdolone zero:lose:
  40. 23:46 bialy321 : osaka 2set @5,00:win:
  41. 23:46 heenry : jednak stosur nie dała rady ;]
  42. 23:45 heenry : totomich a któż to wie ;] 1R zawsze ciężko obstawić :P
  43. 23:45 zniewolony : osaka 2set @4,30:win:
  44. 23:45 andy67 : P O R T U G A L I A
  45. 23:44 totomich : andujar wygra jutro??????????????
  46. 23:44 heenry : Panowie kto to jest Jaziri ? WHo ? stacha ograł :D
  47. 23:44 Eagle91 : ok mam... heenry pw
  48. 23:44 badbwoy : Austin "Power" po zwycięstwo :)
  49. 23:44 heenry : odśwież stronę ;]
  50. 23:43 sianek456 : koncz to stosur..
  51. 23:43 Eagle91 : nic nie mam..
  52. 23:43 heenry : Eagle odbierz prv ;]
  53. 23:42 sianek456 : i znow w pol siatki..
  54. 23:41 badbwoy : blondyna wyciągła :)
  55. 23:41 heenry : eagle ;] no wysłał ciekawą wiadomość na prv :)
  56. 23:41 sianek456 : aha 5:4
  57. 23:40 Eagle91 : dlaczego? dobry byl
  58. 23:40 heenry : eagle91, zrezygnował :)
  59. 23:39 Eagle91 : heenry nie wiesz gdzie jest ten temat goscia co stawial po 200 euro?
  60. 23:39 heenry : no jeszcze nie przegrała :P
OdświeżEmotikonki Archiwum Regulamin
:);):(:o:P:DxD:win::lose::pilka::tenis::siatka::hokej::rugby::reczna: